Hírek

Harsány 2010 - véget ért a verseny

Halzona.hu szerkesztőség

Véget ért a II. Cipro Pontyfogó Kupa Harsányban. Hihetetlen nagy volt a küzdelem az első helyért...

Véget ért a verseny Harsányban. Mint ahogy az már a csütörtök esti mérlegelésnél is látszott, az utolsó éjszaka még javában folyt a küzdelem az első három helyért. A péntek reggeli mérlegelésnél már láttuk, hogy a Pecás Pupákok nem tudták utolérni az előttük levő Harsány Teamet és a Bravo Carp Teamet, mert nagyságrendileg egyformán fogott ez a három csapat.

Az első helyért folyó küzdelem viszont még javában zajlott, senki sem tudta a reggeli mérlegelést követően hogy ki áll az élen. Csak annyi szivárgott ki, hogy csupán 1-2kg van a két csapat között, í­gy 92 órával a hátuk mögött az utolsó délelőtt még utoljára egy nagyot kellett hajrázniuk. Csak az eredményhirdetéskor derülk ki, hogy ki lett az első, viszont az látható volt az utolsó délelőtt folyamán, hogy a Bravo Carp Team még fogott egy-két halat, mí­g a Harsány Teamnél elég nagy volt a csend.

A Halzóna Csapatának csütörtök esti mérlegelést követően kb 120 kg hala volt, és egyre jobban fogtak a srácok. Éjfél magasságában nem kis meglepetés volt, amikor egy 19,82 kg-s halat mérlegelhettek. (a halról készült videofelvétel, ami rövidesen felkerül az oldalra, sajnos a nagy izgalomban még a mérlegelők sem gondoltak arra hogy fényképezni is kéne... :) )

"További szép halaknak köszönhetően feltételeztük, hogy a péntek reggeli mérlegelést követően a 8. helyen állunk, és kellene még néhány kiló hal a 7. helyhez. Szerencsére tudtunk még fogni két pontyot péntek délelőtt, mí­g azt láttuk, hogy a B7-es helyen versenyző Non Stop Carp Teamnél nagy a csend. Az eredményhirdetésnél tudtuk meg hogy hetedikek lettünk, és mi fogtuk a legnagyobb halat.

Az utolsó 24 órában jóval több halat fogtunk, mint az előző három napban. Ismét beleestünk abba a hibába, hogy úgy mentünk el versenyezni, hogy előtte csak képen láttuk az adott tavat. :) Szerencsére sok jó barátunk és ismerősünk is horgászott már a vizen, í­gy számos információt kaptunk tőlük. Ráadásul több csapatot is ismertünk, akik önzetlenül beszámoltak az elmúlt évek harsányi tapasztalatairól. Ezúton is köszönjük nekik!

Kellett hozzá három nap hogy egy kicsit ráérezzünk Harsányra, és hogy "hogyan működnek ott a dolgok". Úgy gondoltuk, hogy az első három napban is "mindent jól csináltunk", de az utolsó 24 óra bebizonyí­totta, hogy szükség volt még némi módosí­tásra... :)

Hihetetlen szépek a halak Harsányban és nagyon jó átlagsúllyal lehet őket fogni, örülünk, hogy részt vehettünk a versenyen és reméljük jövőre - némi tapasztalattal gazdagodva - már okosabbak leszünk... :) " - számolt be nekünk a versenyt követően telefonon Honyák Gábor

Óriási hajrával első lett a Bravo Carp Team

Második lett a Harsány Team

Harmadikak lettek a Pecás Pupákok

A verseny legnagyobb halát a Halzóna fogta

A mezőny

Dí­jazottak

ígéretüknek megfelelően megfürödtek a Bravos srácok

Egy szép hal a Halzóna utolsó éjszakai fogásai közül