távdobás

Távdobás - A PVA mint befolyásoló tényező

Halzona.hu szerkesztőség

A különböző PVA termékekkel pontosan és koncentráltan etethetünk, de ne feledjük dobni is kell velük...

Dobóiskola 2.rész

Dobóiskola 1.rész

Halzona.hu szerkesztőség

Ebben a sorozatban a különböző dobástechnikákat mutatjuk be lépésről lépésre, kezdve a helyes lábpozí­cióval egészen a megfelelő testtartásig. A sima álló dobás látszólag egys...

Távdobás - Az ólomformák jelentősége

Halzona.hu szerkesztőség

A horgászatban elérhető távolságokat érezhetően befolyásolja a használt ólom formája. Hogy mekkora a jelentősége a formának a távdobásnál?! Erre keressük a választ. Jó szórakozást a videóhoz!

Hírek

Orsóteszt - 1. rész (Energoteam, Shakespeare, Shimano)

Halzona.hu szerkesztőség

A bottesztek után elindí­tjuk az orsóteszt sorozatot, persze elég naí­v gondolat lenne azt hinni, hogy a rövidtávú tesztjeink alapján meg lehet mondani egy orsóról, hogy 5 év múlva hogy...

Távdobás - 1. rész, a lehetőségek tárháza

Halzona.hu szerkesztőség

Kevés olyan vitatott téma van a horgászatban mint a távdobás és mint ahogy az várható volt a mi tesztjeink is felkeltették számos ember figyelmét. Volt aki azt mondta, túl kicsik az elért...

Interjú - Frank Warwick

Halzona.hu szerkesztőség

Találkoztunk Frank Warwickal Budapesten a PontyShown. Éltünk a lehetőséggel és feltettünk neki néhány kérdést, beszélgettünk vele a pontyhorgászat és a csalik jövőjéről és nem utol...

Botteszt - horgászat 120 méterre és távolabbra

Halzona.hu szerkesztőség

A februári részhez hasonlóan megint egyszerre kerül fel két rész a Halzónára, a botteszt és a törésteszt. A botteszt harmadik részében a 120 méterre történő horgászatról beszélget...

Botteszt - horgászat 100 méterre

Halzona.hu szerkesztőség

A botteszt 2. részében vendégeimmel a 100 méterre történő horgászatról beszélgetünk. Bemutatjuk közelebbről a 4 botot amiket tesztelünk. A különböző dobástechnikákat is szemléltet...

Botteszt - horgászat 80 méterre

Halzona.hu szerkesztőség

Több sorozatot indí­tottunk, az egyik a teszt amelyben 3 részen keresztül 4 botot vizsgálunk meg közelebbről. 80, 100, illetve 120 méterre teszteljük őket. Az első részben két vendégemm...