Hírek

41 óra - 174 kapás

Halzona.hu szerkesztőség

Mint minden évben idén is részt veszünk Móron az Ezerjó horgásztavon a Silverbaits kupán....

Mint minden évben idén is részt veszünk Móron az Ezerjó Major horgásztavon a Silverbaits kupán. Ezért is szerveztünk egy 3 napos horgászatot amelyen 3 oldódó bojlit szerettünk volna tesztelni a verseny előtt Móron. Lefoglaltunk egy közepes helyet a Móri ág elején ahol 3-an horgásztunk. 3 bóját helyeztünk el kb egymástól 15 méterre szándékosan egy vonalban, hogy jobban látszódjon a különbség.
Vittünk magunkkal 3 szor 10 kg etetőanyagot és 3 szor 10 kg bojlit. Megetettük etetőanyaggal és néhány marék bojlival a helyeket és péntek délután 5-kor elkezdtük a horgászatot. Lényeg a lényeg kb két órával később elkezdtek a bójáink élni, minden kapást és halat í­rtunk, hogy melyik bójáról és melyik bojlival jött. Minden hal vagy kapás után dobócsővel ráetetünk az adott bójára egy marék bojlit.

Vasárnap reggel 10-ig horgásztunk, tehát kb 41 órát és ez idő alatt volt 174 kapásunk amiből megfogtunk 122 halat. Ha valaki visszaosztja az órákra akkor el tudja képzelni milyen horgászatban volt részünk. A kisebb halakat saccoltuk a nagyobbakat mértük, de í­gy is 430 kg felett fogtunk. Első éjszaka egyikünk se aludt, majd második éjszaka 2-3 órára mindegyikünk beájult felváltva, volt olyan hogy 3 bottal fárasztottunk és még sorolhatnám...

Ami talán még érdekes, hogy ez idő alatt eletettünk 30 kg etetőanyagot és kb 18 kg bojlit. Tudom ez az anyagmennyiség akár soknak is tűnhet, de vegyük figyelembe mennyi halat fogtunk és ennek függvényében mennyi hal lehetett az etetésen! így nézve szinte elenyésző a mennyiség.